ورود به سایت
» » نشست مدیرکل بهزیستی استان با هیئت مدیره شبکه استانی مراکز غیردولتی توانبخشی

نشست مدیرکل بهزیستی استان با هیئت مدیره شبکه استانی مراکز غیردولتی توانبخشی

در تاریخ : 01.11.02
توسط : rasi
نظرات : 0
بازدیدها : 199

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این نشست به دغدغه بهزیستی استان جهت تاسیس انجمن ها اشاره کرده و گفت: هدف ما از تشکیل انجمن ها برای مراکز تحت نظارت بهزیستی در حوزه های مختلف، برآورد بیشترین کارایی با کمترین هزینه است تا تعامل های دوجانبه بین بهزیستی و انجمن ها، موجب انسجام و نظم فعالیت ها شود.


رضایی در ادامه عنوان داشت: دیدگاهی که ما به مراکز و انجمن ها داریم، دیدگاهی مثبت است و ما طرف این مراکز بوده و از آنها حمایت می‌کنیم. در مقابل انتظار داریم تا مراکز هم همکاری بیشتری داشته باشند تا این دیدگاه دوطرفه تقویت شود و باعث ارائه خدمات با کیفیت تر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی بشود.

 

وی خواستار تداوم جلسات دوجانبه بین بهزیستی و مراکز شده و گفت: سعی داریم تا با همکاری هم مشکلات موجود در مراکز را سریع تر مرتفع نماییم و جلسات فصلی بین بهزیستی و مراکز تداوم داشته باشد تا در فعالیت ها، خروجی های بهتری داشته باشیم.


رضا محمدی، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اردبیل گفت:

هدف بهزیستی، یکدلی و همکاری با مراکز در راستای رفاه حال معلولان است


رضا محمدی، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان در نشست با هیئت مدیره شبکه استانی مراکز غیردولتی توانبخشی گفت: هدف اصلی ما از تشکیل این انجمن در حوزه توانبخشی، یکدلی و همکاری در عملکرد ها برای بهبود خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت است.

 

محمدی با اشاره به توانمند سازی افراد دارای معلولیت در مراکز گفت: مسئله مهمی که در مراکز روزانه مطرح است، بحث توانمندسازی افراد دارای معلولیت برای حضور و فعالیت در اجتماع می‌باشد و در این زمینه باید برنامه ریزی های تخصصی برای ارائه خدمات با کیفیت و خروجی های مورد انتظار، انجام شود.


وی خواستار تقویت مستند سازی پرونده های مددجویی در مراکز توانبخشی شده و خبر داد: به زودی چهار مرکز جدید نگهداری بیماران روانی، خانه حمایتی سالمندان و خانه حمایتی بیماران روانی در شهرستان اردبیل شروع به کار می‌کند که به مددجویان و افراد دارای معلولیت خدمات ارائه خواهد داد و در این زمینه خواستار تقویت همکاری های دوجانبه بین بهزیستی و مراکز هستیم.

در این نشست، مسائلی همچون تجهیزات مراکز، تهسیل فرابند معرفی توانخواهان به مراکز، هزینه های جاری، بیمه و حقوق کارکنان مراکز و دستورالعمل های ابلاغی توسط نمایندگان هیئت مدیره مطرح شده و راهنمایی های لازم از جانب مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان ارائه گردید.


 


بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما : *
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
خبر های تصویری