ورود به سایت
» » حضور و پاسخگویی مدیرکل بهزیستی استان از طریق مرکز ارتباطات مردمی (111) سامد

حضور و پاسخگویی مدیرکل بهزیستی استان از طریق مرکز ارتباطات مردمی (111) سامد

در تاریخ : 12.06.99
توسط : rasi
نظرات : 0
بازدیدها : 42

بمنظور پاسخگویی مدیران دستگاهها از طریق سامانه سامد (111) مرکز ارتباطات مردمی ، مدیرکل بهزیستی استان به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف بهزیستی، در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری حضور یافته و به تماس گیرندگان پاسخ های مناسب ارائه نمود.

لازم به ذکر است : از عمده ترین در خواستها و تماس های  افراد جمعیت هدف می توان به مساعدت مالی ، کمک هزینه درمان ،  برقراری مجدد مستمری و حمایتهای جانبی اشاره کرد که  در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیرکل بهزیستی استان صورت گرفت .

گفتنی است : از بین 17 نفز تماس گیرندگان نیز راهنمایی های لازم ارائه و به واحدهای مربوطه ارجاع خواهد شد .

بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما : *
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
خبر های تصویری