- خوش برخوردی – اخلاق مناسب با شان ارباب رجوع و جدیت در کار – صبر و شکیبایی در ارتقاء خدمات به مراجعین در چهار چوب قوانین ضوابط و مقررات اداری.
- توجه کافی و مناسب به روحیات و شرایط جسمانی مراجعین و تاکید بر مقام و منزلت مراجعین به عنوان یک انسان نیازمند.
- تاکید بر اجرای امور محوله و عدم اهمال در برآوردن نیازهای مراجعین در چهارچوب قوانین و مقررات و ضوابط موجود.
- رعایت کامل شئونات اسلامی اعم از آراستگی – نظافت شخصی با تاکید بر مقام والای انسانی
- تلاش در جهت استفاده هر چه بهتر از اطلاعات و دانش و علم روز و ارتقا توان علمی و تخصصی در حیطه امور محوله.
- ارائه راهنمائی های لازم و مناسب و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع با استفاده از راهکارهای مناسب اطلاع رسانی.
- تاکید بر حفظ رازداری حرفه ای و امانت داری در اطلاعات فردی و خانوادگی مراجعین.
- دقت و جدیت در اتخاذ روند صحیح و کامل ارائه خدمات به ارباب رجوع.
- رعایت اصول صرفه جویی و امانت داری در استفاده و بهره وری هر چه بهتر از امکانات موجود.
- پرهیز از تشریفات غیر اصولی و زائد در ارائه خدمات به مراجعین.
- تمایلات مثبت به کار در ارائه خدمات به مراجعین.
- تاکید بر تشویق پرسنل کوشا و ساعی و تنبیه و برخورد مناسب با نیروهایی که در امور محوله فعالیت مناسبی ندارند.
- ارائه سرویسهای مختلف خدماتی به مراجعین و جلوگیریئاز رنجش و خستگی ارباب رجوع.
- تهیه بروشور های مختلف اطلاعاتی جهت ایجاد رابطه مناسب با ارباب رجوع
منشور اخلاقی سازمان بهزیستیدر تاریخ : 21.06.02
نظرات : 0
بازدیدها : 544
منشور اخلاقی سازمان بهزیستی از این عبارت است: |