ورود به سایت
» » استاندارد سازی خدمات و ارتقاء سطح کیفی آنان نیازمند همدلی و مشارکت عمومی است

استاندارد سازی خدمات و ارتقاء سطح کیفی آنان نیازمند همدلی و مشارکت عمومی است

در تاریخ : 13.10.97
توسط : rasi
نظرات : 0
بازدیدها : 66

کارگاه آموزشی و جلسه توجیهی مراکز اقامتی بهبود و بازتوانیمعتادین با حضور مدیرکل ، معاون توسعه پیشگیری بهزیستی ، مسئول دفتر حراست ، مسئول دفتر ارزیابی عملکرد ، روسای شهرستان و جمعی از کارشناسان درمان اعتیاد ، روانشناسان ، مدیران داخلی ، پزشکان و مددیاران مراکز اقامتی در محل مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار شد .


دراین کارگاه رزاقپور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان ضمن ارائه گزارش کوتاه از عملکرد مراکز اقامتی و بازتوانی معتادین در سطح استان به لزوم توجه های جدی در حمایت از بیماران به مراکز اقامتی و بازتوانی وتلاش در کمک به بهبودی آنان تاکید کرد.


معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان از جمله اهداف برگزاری نشستهای تخصصی با متولیان مراکز اقامتی را ارتقاء کیفیت خدمات و حفظ جان افراد و تامین امنیت روحی و روانی آنان دانست و گفت: آنچه که برای جامعه و بویژه مراکز نگهداری وحمایتی در بدنه سازمان حائز اهمیت است همان محافظت از جان افراد مراجعه کننده و برخورداری از امنیت جانیی آنان است .


رزاقپور درادامه ایجاد کمپ های جدید متناسب با شرایط محیطی و جغرافیایی ، ساماندهی کمپ های اقامتی ، استانداردسازی کمپ ها منطبق با پروتکل را ازجمله اقدامات صورت گرفته در زمینه مراکز اقامتی و بهبودی معتادین عنوان کرد.


سپس دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان هم با مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای صورت گرفته در حوزه پیشگیری بخصوص در رابطه با حوزه پیشگیری از اعتیاد با بیان این مطلب که تولیت سلامت اجتماعی به عهده سازمان هست گفت: سازمان تمام سعی و تلاش خود را معطوف به کسب رضایت حداکثری توام با نظارت مستمر و استاندارد سازی خدمات نموده است .


مدیرکل بهزیستی استانن رعایت آیین نامه ها ، ضوابط اجرایی ، قوانین و مقررات انضباطی ، برخورداری از آموزشهای اثرگذار و اهتمام ویژه در نظام نامه نظارتی در تشکیلات سازمان را منوط به پایبندی ، تعهد و و جدان کاری در برخورد با افراد جامعه هدف یادکرده و بر لزوم مدیریت مطلوب این قبیل از مراکز از سوی مسئولان تاکید کرد.


ستاری درادامه اظهارداشت: ارائه خدمات تخصصی منطبق با سیاستها و برنامه های سازمان ، توجه به تغذیه و برنامه غذایی افراد نگهداری شده ، بهداشت فردی و محیطی مراکز و امنیت کامل در مراکز اقامتی را ازجمله انتظارات و مطالبات سازماندر تحقق اهداف مورد نظر یادکرد.

 

ایشان اظهارداشت : نظارت بر کلیه امور ودرتمام سطح فعالیتهای سازمان یکی از مولفه های اساسی در کسب رضایت عمومی و توسعه و ارتقاء سطح کیفی خدمات است که این امر مستلزم همکاری جدی و پیگیری های منظم از سوی کارشناسان تخصصی حراست و بازرسی می باشد .


شایان ذکر است : نحوه مدیریت مراکز اقامتی از دیدگاه حراستی و نظارتی ، نکات ضروری در مدیریت کمپ ها ، شناسایی بیماری اعتیاد مقیمان ، مهارت خود آگاهی و کارگروهی از جمله مباحث مورد بحث در این نشست بود .

 


بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما : *
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
خبر های تصویری