برگزاری دوره آموزشی بررسی دستورالعمل های تخصصی میز خدمت » بهزیستی کل استان اردبیل
ورود به سایت
» » برگزاری دوره آموزشی بررسی دستورالعمل های تخصصی میز خدمت

برگزاری دوره آموزشی بررسی دستورالعمل های تخصصی میز خدمت

در تاریخ : 06.05.97
توسط : rasi
نظرات : 0
بازدیدها : 44

دوره ی با عنوان آموزش دستورالعمل های تخصصی در راستای اجرای بهینه میز خدمت با حضور مدیر کل اداره، معاون پشتیبانی و منابع انسانی رئیس کارگروه میز خدمت، مسئول دفتر حراست و مدیریت عملکرد و تعدادی از کارشناسان تخصصی حوزه ها برای معاونین و کارشناس رابط واحد پذیرش و هماهنگی شهرستانها برگزار کرد.

در ابتدای دوره رئیس اداره پذیرش هدف از این دوره را هماهنگی بین بخشی، اشنایی با آخرین تغییرات دستورالعمل و بروز رسانی اطلاعات معاونین ادارات بهزیستی و کارشناسان پذیرش و هماهنگی عنوان کرد.

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی با محوریت دستورالعمل عدم اشرافیت کارشناسان و مددکاران به دستورالعمل های تخصصی را ضعف در مراحل مختلف ادارای عنوان نمود.

مدیرکل بهزیستی استان باتاکید بر دستورالعمل جامع حمایتی مالی اظهارداشت: اطلاعات مددکاران و میزان آشنایی با مفاد دستورالعمل بایستی به روز رسانی شود و این دستورالعمل بایستی در اختیار تمامی کارشناسان قرار گیرد. هم چنین به تسلط مددکاران حوزه توانبخشی بر قانون جامع معلولین در حوزه توانبخشی و برنامه ششم توسعه که مورد تاکید ریاست محترم سازمان طی سفر اخیرشان به استان بود در حیطه های مختلف از قبیل مشاوره ژنتیک ، مسکن و.... توجه و تاکید ویژه داشت.

ستاری یکی ازعوامل موفقیت سازمان را میزان تسلط کارشناسان به دستورالعمل ها عنوان کرده و خواهان برگزاری چنین دوره های آموزشی برای حوزه های تخصصی شد .به اعتقاد ایشان تسلط بر دستورالمعل وظایف و حیطه فعالیت را روشن و شفاف می سازد. سپس در ادامه به جدی بودن میز خدمت و پیگیری های انجام یافته در این زمینه را بیان کردند.

مدیر کل بهزیستی هدف اصلی میز خدمت را راهنمای درست ارباب رجوع دانست و محل استقرار آن را اداره پذیرش هماهنگی عنوان نمود .

ایشان به راهنمای درست به موقع و سریع ، تاکید بر حساسیت موضوع ، ارزیابی و بازدیدهای محسوس و نامحسوس اشاره و خواهان برخورد و هدایت درست و خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف شد.

در پایان ستاری اضافه کرد: تمامی مددکاران بایستی از ظرفیت موجود جامعه جهت مشارکت بهتر و بهینه و به نفع مددجو استفاده نمایند که در این بین انجمن های حمایتی نقش بسزا یی دارند هم چنین کتابچه آشنایی با خدمات سازمان بهزیستی عنوان مرجع مناسب وقابل بهره برداری در اختیار مددکاران و حوزه ها قرار گرفته است.

افزودنی است: تسلط بر دستورالعملها، بخش نامه ای میز خدمت و آموزش کارشناسان میز خدمت و رفع هر گونه عدم اطلاع رسانی از جمله موضوعات مورد اشاره در این نشست بود.

معاون پشتیبانی و رئیس کارگروه میز خدمت با تبریک دهه کرامت به خدمات و زیر خدمات میز خدمت و هدف و تاکید مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: میز خدمت ادامه طرح تکریم سال 81 و دستورالعمل حقوق صیانت مردم اواخر 95می باشد و دستورالعمل ها و بخش نامه های میز خدمت بر تمام دستگاه ها ابلاغ شده ودستگاهها مکلف به اجرای آن می باشند.

ایشان به سطح بندی میز خدمت در سطح ستاد، شهرستان مرکز استان و شهرستانها اشاره کرده وضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات بعمل آمده در خصوص استقرار و راه اندازی میز خدمت از قبیل تشکیل کارگروه، ابلاغبه اعضای کارگروه ، جلسات متعدد هماهنگی ، تاکید ریاست محترم جمهور ، دستورالمعل های متعدد ، نظارت استانداری، مدیریت و برنامه ریزی ، ماده 90 قانون خدمات کشوری، ماده96 همان قانون بیان کرد که میز خدمت الکترونیکی در سطح بهزیستی کشور در دست طراحی بوده و خدمات از آن طریق نیز قابل ارائه بصورت غیر حضوری خواهد بود.

در ادامه به ترتیب کارشناسان دفتر حوزه های تخصصی ( اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال، امور توانبخشی، امور اجتماعی و توسعه پیشگیری نکات کاربردی و کلیدی آخرین دستورالعمل های حوزه ها را بیان و مقرر گردید فایل دستورالمل ها در اختیار کارشناسان پذیرش و هماهنگی قرار گیرد.

در پایان توسط رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و دبیر کارگروه میز خدمت به سوالات و پرسش های همکاران در خصوص میز خدمت، بخش نامه ها، نحوی اجرا میز خدمت و سایر پرسش ها پاسخ داده شد و مقرر گردید از تمامی شهرستانها بازدید بعمل آمده و در صورت لزوم با توجه به اینکه در شهرستانها بجز شهرستان مرکز استان معاون اداره مسئول میز خدمت بوده و همه کارشناسان در حکم کارشناس میز خدمت می باشند آموزش های مورد نیاز داده شود.

 

 

 


بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما : *
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
خبر های تصویری